Εξοχικό Κέντρο - Μεζεδοπωλείο - Ψαροταβέρνα "Στου Κώστα"
Μεσσηνία - Καλαμάτα - Θέση Μπουρνιάς (πίσω από το Βιοτεχνικό Πάρκο - Ν. Είσοδος)
Στοιχεία επικοινωνίας για διεξαγωγή κοινωνικών εκδηλώσεων - παραγγελίες - παράπονα - υποδείξεις:
Σταθ. 27210 83957 - Κιν. 6984 028266 - Email stoukosta@gmail.com
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι εκλεκτά προϊόντα της Μεσσηνιακής γης
Η κουζίνα λειτουργεί καθημερινά από 11.00΄- 19.00΄

ΤΕΤΑΡΤΗ 03/06/2015

Καλημέρα και καλή δύναμη. Χαμόγελο και καλή διάθεση να έχετε.
Ο ελληνικός τουρισμός, θεωρείται από ένα μεγάλο μερίδιο της κοινωνίας, ως η «βαριά» βιομηχανία της Ελλάδας και ως βασικός πυλώνας ανάπτυξης και απασχόλησης.
Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ του BBC, τα νούμερα δικαιολογούν έναν τέτοιο χαρακτηρισμό: 1 στους 5 Έλληνες απασχολούνται σε θέσεις γύρω από τον τουρισμό ενώ ο τουριστικός κλάδος εμφανίζεται, στα νούμερα, ως ο πιο ανθεκτικός στους σοβαρούς κλυδωνισμούς που έχουν υποστεί οι υπόλοιποι κλάδοι, με φόντο την ελληνική κρίση των τελευταίων ετών.
Το γεγονός αυτό δεν σημαίνει ότι ο τουριστικός κλάδος δεν έχει πληγεί κι αυτός: σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Ρέτσο, πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, η κρίση στον κλάδο ξεκίνησε και πριν η Ελλάδα γίνει επισήμως, ο μεγάλος «ασθενής» της Ευρώπης.
Το μεγάλο στοίχημα του ελληνικού τουρισμού είναι η προσέλκυση αριθμού τουριστών από την Ρωσία, το Ισραήλ και την Κίνα, μέσω της προβολής του ελληνικού πολιτισμού και των πολυάριθμων αρχαιολογικών μνημείων που διαθέτει η χώρα μας. Το χτίσιμο ενός brand στους ισχυρούς πυλώνες του πολιτισμού και της ιστορίας είναι επιτακτική ανάγκη, για την προσέλκυση του «ακριβού» τουρισμού από τις προαναφερθείσες χώρες.
Υπάρχουν κι άλλα είδη τουρισμού (εναλλακτικού) που μένουν αναξιοποίητα και μπορούν πραγματικά να δώσουν την απαραίτητη ώθηση στην ελληνική οικονομία, όπως για παράδειγμα ο γαστρονομικός τουρισμός.
Ο γαστρονομικός τουρισμός αποτελεί μια υποκατηγορία του πολιτιστικού τουρισμού στην οποία οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να βιώσουν μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες. Είναι μια εναλλακτική μορφή τουρισμού στην οποία ο ταξιδιώτης γνωρίζει τον προορισμό και τον πολιτισμό του μέσα από τις διατροφικές παραδόσεις, συνταγές και γεύσεις και αποτελεί μια απ’ τις μεγαλύτερες τάσεις στον χώρο του τουρισμού παγκοσμίως.
Όπως είχε πει κάποτε ο διάσημος συγγραφέας Χένρυ Μίλλερ «Χρειάζεται μια ολόκληρη ζωή για κάποιον να ανακαλύψει την Ελλάδα, αλλά μονάχα ένα λεπτό για να την ερωτευτεί..»


ΣΠΕΣΙΑΛ
ΚΡΕΑΣ
Σπανάκια σουπιές
Βετούλι κοκινιστό
ΛΑΔΕΡΑ
Ψαρονέφρι γεμιστό
Χάντρες φασολακια
Μοσχάρι σοφρίτο
Μελιτζάνες φούρνου
Κεφτεδάκια    
 Γεμιστά              
ΠΙΤΕΣ-ΤΥΡΙΑ
Μανιτάρια ρύζι αγριο
Τυρόπιτα
ΨΑΡΙΑ
ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ
Βακαλουδια
Σκορδαλιά
Σαρδέλλα
Φάβα
Κοτσομούρα
Τυροκαφτερή
Γόνος    
Τζατζίκι