Εξοχικό Κέντρο - Μεζεδοπωλείο - Ψαροταβέρνα "Στου Κώστα"
Μεσσηνία - Καλαμάτα - Θέση Μπουρνιάς (πίσω από το Βιοτεχνικό Πάρκο - Ν. Είσοδος)
Στοιχεία επικοινωνίας για διεξαγωγή κοινωνικών εκδηλώσεων - παραγγελίες - παράπονα - υποδείξεις:
Σταθ. 27210 83957 - Κιν. 6984 028266 - Email stoukosta@gmail.com
Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι εκλεκτά προϊόντα της Μεσσηνιακής γης
Η κουζίνα λειτουργεί καθημερινά από 11.00΄- 19.00΄

ΠΕΜΠΤΗ 07/11/2013


Καλημέρα και καλή δύναμη. Χαμόγελο και αισοδοξία να έχετε να περνάτε όσο καλά μπορείτε. Αυριο μεγάλη γιορτη για την ελλάδα μας αλλά κια για την Πόλη μας γιορτάζει η αεροπορία μας. Έχουμέ την τύχη να είναι στην πόλη μας το κέντρο εκπαιδεύσεως ικάρων. Ένα πολύ σημαντικό γεγονός μιας και οι πιλότοι μας θεωρούνται οι καλύτεροι παγκοσμίως. Ας μάθουμε μερικά για την μονάδα αυτή.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, άρχισε να κατασκευάζεται το 1960 για να αποτελέσει εφεδρικό αεροδρόμιο του ΝΑΤΟ. Αφού περατώθηκαν οι βασικές εγκαταστάσεις, συγκροτήθηκε το Αεροπορικό Απόσπασμα Καλαμάτας, το οποίο υπαγόταν στην 117 Πτέρυγα Μάχης.
Το 1968, με εθνικά κονδύλια, έγινε επέκταση των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου, με σκοπό να χρησιμοποιηθεί για την πτητική εκπαίδευση των Ικάρων.
Τον Μάρτιο του 1970, συγκροτήθηκε η 120 Σμηναρχία Εκπαίδευσης Αέρος. Τον Μάιο του ίδιου έτους, μεταστάθμευσε η 362 Μοίρα Προκεχωρημένης Εκπαίδευσης (362 ΜΠΕ) με αεροσκάφη Τ-33 και τον Ιούνιο άρχισαν οι εκπαιδευτικές πτήσεις των Ικάρων.
Τον Ιανουάριο του 1971, μεταστάθμευσε η 361 Μοίρα Βασικής Εκπαίδευσης (361 ΜΒΕ) με αεροσκάφη Τ-37.
Τον Φεβρουάριο του 1976, παρελήφθησαν τα πρώτα αεροσκάφη Τ-2Ε και τον Ιανουάριο του 1977 ολοκληρώθηκε η παραλαβή τους. Τότε ξεκίνησε και η πτητική εκπαίδευση των Ικάρων (50η Σειρά Ιπταμένων) με αεροσκάφη Τ-2 Ε και από τη Μονάδα αποσύρθηκαν τα αεροσκάφη Τ-33.
Τον Μάιο του 1977, μεταστάθμευσε η 363 Μοίρα Επιχειρησιακής Εκπαίδευσης (363 ΜΕΕ) από το αεροδρόμιο της Λάρισας και εκσυγχρονίστηκε με αεροσκάφη Τ-2 Ε. Τον Αύγουστο του ίδιου έτους, η 120 Σμηναρχία Εκπαίδευσης Αέρος μετονομάσθηκε σε 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος.
Τον Αύγουστο του 2000, δημιουργήθηκε νέα Μοίρα με την επωνυμία 361 ΜΒΕ/Τ-6, με αποστολή την παροχή εκπαίδευσης Βασικού Σταδίου με αεροσκάφη Τ-6Α, λειτουργώντας παράλληλα με την 361 ΜΒΕ/Τ-37. Τον ίδιο μήνα πραγματοποιήθηκε και η παράδοση του πρώτου αεροσκάφους Τ-6Α, το οποίο ήρθε πετώντας από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας Raytheon Company (Wichita Kansas).
Τον Σεπτέμβριο του 2001, ξεκίνησε η εκπαίδευση της πρώτης σειράς Ικάρων (76ης), με το αεροσκάφος Τ-6Α.
Τον Οκτώβριο του 2002, η 361 ΜΒΕ/Τ-37 ανέστειλε τη λειτουργία της, αποσύροντας, μετά από 39 χρόνια υπηρεσίας, το αεροσκάφος T-37 B/S.
Στις 22 Φεβρουαρίου 2006, σύμφωνα με διαταγή του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, συγκροτήθηκε νέα εκπαιδευτική Μοίρα, η 364 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος (364 ΜΕΑ) και ταυτόχρονα οι Μοίρες 361 ΜΒΕ, 362 ΜΠΕ και 363 ΜΕΕ, μετονομάστηκαν σε Μοίρες Εκπαίδευσης Αέρος (ΜΕΑ)
.